Koud hé - Reisverslag uit Meerle, België van marcel tol - WaarBenJij.nu Koud hé - Reisverslag uit Meerle, België van marcel tol - WaarBenJij.nu

Koud hé

Door: marceldownunder

Blijf op de hoogte en volg marcel

11 Januari 2011 | België, Meerle

Meer dan 40.000 kilometer gevlogen, meer dan 16.000 kilometer gereden en meer dan 1.000 kilometer gelopen.
10 kilo lichaamsgewicht verloren en 1.000 kilo aan ervaringen en belevenissen daarvoor teruggekregen.

Wegens vertragingen is ons uitstapje naar Hong Kong in het water gevallen. Na een lange en vermoeiende reis zijn we zojuist thuis gekomen. En dat is, ondanks de bittere kou, toch ook wel weer fijn.
Wat leuk dat zovelen via het internet met ons mee hebben gereisd en beleefd.
Nogmaals dank voor alle reacties.
Op naar de volgende reis!

• 11 Januari 2011 - 14:20

Wesje:

Kanjerrrrrrrrrrrrrrrrrrs,

Goed om te horen dat jullie veilig zijn thuisgekomen. Ik wip in februari een keer bij jullie aan om alle foto's te zien en jullie belevenissen te horen!

Dikke kus van Wes

• 11 Januari 2011 - 14:39

Leo En Ans:

hoi, Bianca en Marcel,
    Weer helemaal gezond en wel thuisgekomen!?
    Mooi! hè!!!!???
    Reizen is pas reizen als je een thuis hebt. We zien jullie gauw!!
    Marcel tot donderdag. Je pauken staan op je te wachten.
    Leo en Ans

• 11 Januari 2011 - 17:15

Renée Wiegel:

Lieve allebei,

WELKOM THUIS!!! Wat een mega belevenis hebben jullie mee mogen maken en wat een overgang zal het zijn naar het koude België!! Maar misschien ook lekker om weer thuis te zijn!!
    Natuurlijk willen we alle verhalen horen die we nog niet hebben gehoord!!
    Dus zodra jullie weer reisvaardig zijn, stap in de camper en kom onze kant op!! :))) De wodka en de wijn staan al klaar!!

dikke kus van beiden

• 11 Januari 2011 - 18:43

Allessandra:

WELKOM THUIS!!!
    Steve vraagt, of jullie de boeken hebben gelezen van Bill Bryson, een Australier, heel grappig! X

• 11 Januari 2011 - 20:13

Cel:

Hoi Bianca en Marcel ,

Blij je weer te kunnen mailen in Meerle . Ik verwacht je donderdag op de repetitie want er staat een hele hoop slagwerk op je te wachten . Op dinsdag 18 januari hebben we een extra repetitie , probeer je daar ook tijd voor te maken . Groetjes aan je vrouwtje en tot weldra .

Cel

• 11 Januari 2011 - 20:49

Denise:

HOi lieve mensen,

Welkom thuis en geniet lekker van het Belgische klimaat!

Nieuwe inspiratie opgedaan???

Heel veel liefs en hasta la proxima!

Denise, Peter, Cheyenne en Tristan

• 12 Januari 2011 - 20:30

Jan M.:

Dus dat moet je doen om af te vallen, een wereld reis maken.