Van Port Macquairie naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van marcel tol - WaarBenJij.nu Van Port Macquairie naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van marcel tol - WaarBenJij.nu

Van Port Macquairie naar Sydney

Door: marceldownunder

Blijf op de hoogte en volg marcel

15 November 2010 | Australië, Sydney

Tussen Port Macquairie naar Sydney bevind zich een gebied met heel veel meren. Grote en hele grote want klein dat kennen ze hier niet. Zowel zoet als zoutwatermeren. Lake Macquairie is het grootste meer van New South Wales
Vanaf Newcastle, een buitengewoon plezierig kuststadje, merk je wel dat je dichter bij Sydney komt. De wegen zijn vol, de meren druk bevaren en het ‘Hay Mate, howe ‘r you doing’ heeft plaats gemaakt voor tuut, aan de kant ik mot erdoor.
Ik ben niet zo’n strandmens maar in Newcastle had ik een heel strand voor mijzelf alleen (op zaterdag)
Ik ben nu in (een buitenwijk van) Sydney en over een paar uur gaat deel 2 van de reis beginnen: Ik ga zometeen Bianca ophalen van de luchthaven.

• 15 November 2010 - 09:32

Renée:

Heel veel plezier allebei in Downunder!!
    XX

• 15 November 2010 - 12:25

Wilma:

Nog heel veel plezier samen

• 15 November 2010 - 17:20

Marcel B:

Hey Marcel en Bianca!

Heel veel plezier saampjes!!!!
    Bianca. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad!
    Mooie foto's, Marcel.

Groetjes,

Marcel

• 15 November 2010 - 17:27

Allessandra En Steve:

Hai lieve mensen!
    Vergeet in Sidney niet om ('savonds) naar Darling Harbour te gaan en (overdag) naar Manley, vooral ook leuk met de veerboot.
    Veel plezier jullie, wij lezen mee!! X

• 15 November 2010 - 18:43

Reggy & Johannes:

Hi Marcel,
    Wat geweldig om zo mee te kunnen genieten met je. En tof dat Bianca er ook is!
    Geniet van en met elkaar!

• 16 November 2010 - 09:02

Theo:

Veel plezier samen.

• 16 November 2010 - 12:59

Ma En Pa:

hallo Marcel en bianca
    is Bianca goed aangekomen? hopelijk nu samen verder en er weer wat leuks van maken zodat we heel anthousiaste mensen 12 jannuarie terug zullen zien groetjes van ma en pa vav Tol.

• 17 November 2010 - 09:49

Jack De Buurman:

Leuk we zullen zo nu en dan kijken.

• 17 November 2010 - 14:07

Sander:

Hey Marcel en Bianc zijn jullie veilig herenigd?

Bianca hoe was je reis?

Groetjes,

Sander

• 24 November 2010 - 17:50

Sander:

Mooie foto's humongous!

kun je een paar close ups in de macro stand van wat mooie scheppingen schieten?