Sydney en de Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van marcel tol - WaarBenJij.nu Sydney en de Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van marcel tol - WaarBenJij.nu

Sydney en de Blue Mountains

Door: marceldownunder

Blijf op de hoogte en volg marcel

18 November 2010 | Australië, Katoomba

Ergens gelezen: A tourist doesn’t know where he’s bin, a traveler doesn’t know where he’s going.
Sydney is een zeer uitgestrekte stad met een relatief klein centrum. In de buitenwijken is niet veel te beleven maar in het centrum is het wel de moeite om een middagje door te brengen.
Al moet ik eerlijk toegeven dat the Oprah House er op de plaatjes mooier uitziet dan in het echt. Iedereen kent natuurlijk al de Oprah House en de Harbour Bridge maar ik zet toch maar even de foto’s online.
Zo’n 100 km west van Sydney ligt het Blue Mountains National park. Zeer zeer indrukwekkend en adembenemend mooi. De naam ontleent dit gebergte aan de verdampende olie van de vele Eucaliptusbomen in dit gebied die de lucht een blauwige waas geeft.
En het reizen is opeens allemaal toch wel een stuk leuker geworden nu ik mijn eigen wilde diertje gewoon bij me heb in the city, on the road en in the forrest.

• 18 November 2010 - 12:19

Renée Wiegel:

Wat een leuke foto met Bianca erop!! Genieten zo met jullie tweetjes??
    liefs

• 19 November 2010 - 10:17

Marcel B:

Nu 'Beestje B' bij je is zie je er ineens veel beter uit... ;o)

Heel veel plezier samen! Ook namens Ina natuurlijk!

• 19 November 2010 - 10:48

Roswitha:

Hallo avonturiers!

Vreemd hoor Bianca, je zo te zien aan de andere kant van de wereld. Maar wel romantisch, zo samen voor de waterval. En prachtige vergezichten!
    Doe voorzichtig, kijk uit voor enge beestjes, en veel plezier samen!

Liefs, Roswitha, Jos en Timo

• 19 November 2010 - 12:26

Petra:

Hallo, wat fijn dat jullie weer samen zijn en dat ik zie dat mijn vriendinnetje de reis goed heeft overleefd. Dikke knuffel. Petra

• 24 November 2010 - 13:03

Wilma:

Hallo beestjes,wat gezellig hè weer met z'n tweetjes veel plezier nog samen groetjes